קמפיין דיגיטל עבור רמי לוי תקשורת

רמי לוי תקשורת פנו אלינו (08.14) שנבנה עבורם קמפיין רחב היקף עבור חבילת הסלולר החדשה והאטרקטיבית שלהם- 39.90 ש"ח: גלישה של 3GB, שיחות וסמס חופשי. היה עלינו להתמודד עם תחרות רבה, בתקופה בה יתר חברות הסלולר- הגדולות כמו גם הקטנות ושחקניות חדשות בשוק, הציעו מגוון חבילות אטרקטיביות אחרות לצרכנים.

לאחר מחקר שוק ומחקר מתחרים, ולאחר שהבנו מה החוזקות שלנו התחיל האקשן- תכנון קונספטים, חלוקה לקהלים, קריאטיב, חשיבה אסטרטגית על בניית קמפיינים שונים במדיות השונות ועוד.

בעיה אחת שנתקלנו בה היתה תהליך הצטרפות און ליין ארוך יחסית (לא ידידותי) ולכן החלטנו לבנות דפי נחיתה אינטראקטיביים שיאפשרו השארת ליד ולא רק יעבירו לאתר, כפי שיתר המתחרים עשו. בנוסף, בכדי לעודד הצטרפות לחבילה און ליין- הצענו למנהלים ב"רמי לוי תקשורת" להוסיף צ'ופר קטן במתנה- קיבלנו אישור להציע מגן מסך חינם למצטרפים און ליין. בהתאם, עיצבנו באנר לאתר "רמי לוי תקשורת" וגם לאתר "רמי לוי" הסופרמרקט (לאחר ניתוח התנהגות גולשים שביצענו נמצא כי אחוז משמעותי מאוד של מבקרים הגיעו מהאתר www.rami-levy.co.il).

תמונה8
באנר דינאמי שעיצבנו עבור רמי לוי תקשורת

נציין כי הצענו מקצה שיפורים לממשק האתר אך בסופו של דבר הוחלט שמנהל מטעמם יעבוד עם האתר ואנו נעבוד מולו.

סיכום קמפיין חבילת 3GB ב 39.90 "רמי לוי תקשורת"-

 משך הקמפיין: 

הקמפיין היה פעיל לתקופה של 13 יום, בין התאריכים- 13.9- 25.9

מדיות וסוגי קמפיין:

גוגל רשת החיפוש, גוגל רשת המדיה, גוגל Remarketing רשת המדיה, פייסבוק, פייסבוק Retargeting.

מודעות בכל הגדלים הוצגו במכשירים ניידים, טאבלטים, מחשבים שולחניים, ברשת החיפוש ובאתרי ענק כמו: Walla, Mako, מעריב, Ynet ועוד.

קמפיין דיגיטל עבור רמי לוי תקשורת
קמפיין מאוד איכותי- אפילו כשרושמים גולן טלקום כיכבנו במקום השני (אחרי המודעה של גולן), וביתר המודעות- במקום הראשון ברשת החיפוש, וברשת המדיה הופענו בכל המיקומים האסטרטגיים.

 

פילוח קמפיין-

♦  פנייה לשני קהלים בנפרד- מבוגרים / צעירים

♦  3 קונספטים- 1 לקהל הבוגר, 2 לקהל הצעיר

קונספט התראהקהל צעיר.

"רמי לוי תקשורת" הציעו את החבילה הזולה ביותר עבור נפח גלישה של 3GB (נפח גלישה שנתפס כאופטימלי: נפח גלישה קטן יותר גורם לחשש שלא יספיק, נפח גלישה גדול יותר– יקר יותר ורוב האנשים לא צריכים יותר מ 3GB).

בקונספט זה רצינו לחבר את הצרכנים לתחושה הלא נעימה, המלחיצה וה"מבאסת" של קבלת התראה שמבשרת כי "מעתה האינטרנט יהיה איטי יותר" או במקרים גרועים יותר, לא יוכלו לגלוש עד סוף החודש.

וייז, פייסבוק, יוטיוב
וייז, פייסבוק, יוטיוב

קונספט "תרגיש חופשי לגלוש"/ "לגלוש מבלי לחשוש" מגיע מהכיוון החיובי, במטרה לאפשר למירב הגולשים להתחבר לפרסום שלנו.

(ביצענו A/B testing על המודעות מבחינת קופי, ויז'ואל וכמובן בין הקמפיינים עצמם) תמונה10

קמפיין הורים פנה לצורך הבסיסי של "לשמור על קשר"- בין חברי המשפחה, בין הילדים לחברים שלהם וכו….

תמונה11

קמפיין רימרקטינג – התמקד בנוחות וקלות המעבר ל"רמי לוי תקשורת".

בחרנו באסטרטגיה זו מכיוון שאנו יודעים שהרבה מהגולשים שנכנסו להצעה והתעניינו בה, נטשו רק מהמחשבה על תהליך מסורבל שיגרום להם לכאב ראש מיותר, למרות שההצעה קסמה להם.

רצינו "לקרב" את תהליך המעבר (להפוך את האופציה של חסכון לנגישה ופשוטה) ולכן הדגשנו מילים כמו "דקה", "רגע". כמו כן בחרנו בנושא החם שעומד על הפרק- יוקר המחיה בישראל אל מול משכורות נמוכות- ובעצם הצענו להם להרוויח בדקה את כל הכסף שהם מבזבזים על חבילות יקרות של המתחרים.

קמפיין רימרקטינג remarketing רמי לוי

קמפיין רימרקטינג remarketing רמי לוי

 

דפי הנחיתה (דוגמאות): כולם הותאמו לסלולרי

תמונה2 תמונה4

 ניסוי קמפיין צעירים-

2 דפי הנחיתה של הקמפיין המיועד לצעירים השתתפו בניסוי על מנת לקבוע מה הוא הדף האפקטיבי, שהביא את מירב הלידים, במטרה למקד את התקציב עוד יותר ולמקסם את ה- ROI.

5

לאורך כל הקמפיין התבצעו בדיקות של קופי, ביטויים, ויז'ואל, ערוצי שיווק, דפי נחיתה, סוגי מודעות ועוד, ולאחר מספר ימים התחלנו תהליכי מיקוד בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתקציב הנמוך ביותר.

כמו כן רכשנו עבורם קו טלפון וירטואלי בכדי למדוד את כמות השיחות הנכנסות מהפרסומים השונים, בכדי לבחון את אפקטיביות המדיות השונות בצורה המדויקת ביותר.

התוצאות- 

הקמפיין היה מצוין, הגיעה כמות גדולה מאוד של לידים, בזמן מועט ביותר!

איננו יכולים לחשוף את כמות הלידים וכמובן שלא את תוצאות ניתוחי העומק  שלנו שעזרו לנו להתייעל ולהתמקד באפיקים האפקטיביים ביותר, אולם נוכל להראות לכם שהייתה עליה של 251.44% בשיעור הרכישות.

RAMI 2

מתוך המדידות והניתוחים אגרנו מידע רב (לגבי מאפייני הגולשים שביצעו המרות, לגבי הערוצים האפקטיביים, הביטויים המובילים להמרות,  מדיות הפרסום השונות ועוד) שאפשר לנו לתת המלצות שונות להנהלת "רמי לוי תקשורת" לגבי המשך התנהלותם הדיגיטלית- מבחינת קמפיינים עתידיים, ממשק, התאמה למכשירים שונים ועוד, במטרה לקדם את כלל הפעילויות הדיגיטליות שלהם ולהוביל אותם לרווחיות גדולה יותר online.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *