ניתוח התנהגות גולשים באתר הרישום – אוניברסיטת תל אביב

ניתוח התנהגות גולשים הוא שירות חודשי בו אנו מודדים ומנתחים את התנועה באתר ואליו ולומדים על סוגי הגולשים השונים, לפי כל קטגוריה, מבינים מה מעניין אותם, מהיכן מגיעים הגולשים המעורבים והממירים ביותר, אילו תכנים גרמו להם ליצור קשר, אילו ביטויים הובילו להמרות ומאידך, אילו גולשים נוטשים, היכן, מדוע, איך ניתן לעצור זליגה ועוד. להרחבה על השירות ניתוח התנהגויות גולשים.

אוניברסיטת תל אביב נעזרת בשירות ניתוח התנהגות גולשים בכדי ללמוד ולהבין לעומק את הגולשים באתר ואופן השימוש בו, במטרה לשפר את הממשק, את מהלכי השיווק והפרסום ולהיות מובילים בחזית הטכנולוגית.

כל חודש אנו מעבירים להם דוחות שונים עם מסקנות והמלצות שיעזרו להם להיות אטרקטיביים ביותר עבור הגולשים שלהם- באתרים הנבדקים, במסעות הפרסום וביתר מהלכי השיווק הנרחבים שהאוניברסיטה מפעילה.

ניתוח התנהגויות גולשים

 

ניתוח התנהגות גולשים בוחן אלמנטים שונים באתר שלכם כגון: 1. תהליכים המובילים ליעדים השונים של האתר כמו רכישה או הרשמה אונליין או השארת ליד. 2. תהליכים שליליים באתר כגון נטישה. 3. זיהוי הערוצים המובילים את התנועה האיכותית ביותר לאתר. 4. זיהוי תוכן ועמודים חשובים לתהליך המכירה. 5. זיהוי שלבים בתהליך של הגולש עד שהגיע לאתר ורכש. 6. בחינת השירותים/ המוצרים והקטגוריות של החנות – מוצרים מובילים, מוצרים בעייתיים, מוצרים קשורים ועוד. 7. אבחון קהלים שונים המגיעים אליכם לאתר. 8. אבחון ממשק. 9. אבחון מאפייני גלישה שונים- זיהוי מגמות, איתור בעיות- דפדפנים, מכשירים שונים, תנועה אורגנית לעומת תנועה ממומנת וכדומה. 10. איתור ביטויים המובילים למכירות. 11. איתור תהליכי זרימת התוכן באתר ועוד.

ניתוח התנהגות גולשים הוא אולי השירות החיוני ביותר שניתן להציע בכדי לטייב כל שקל שאתם משקיעים באינטרנט. הוא עוזר לנו להבין מה הגולשים שהגיעו אליכם מחפשים, מה הם צריכים, אפה הם מרכזים את תשומת הלב שלהם, אפה הם נושרים מהאתר, מה מעניין גולשים שמתעניינים בשירות/ מוצר א' לעומת מוצר ב', הוא עוזר לנו להבין היכן כדאי לכם להשקיע את רוב הכסף שלכם, באיזו שעה ולמי.

אם מדברים על Big Data, זהו בדיוק תמצית המושג, כל המידע הזה הוא שלכם, הוא נכס של החברה וכל עוד אתם לא מוציאים ממנו את התובנות הקריטיות לפעילות הארגון (ועל אחת וכמה כשמדובר בחנות באינטרנט) אתם מפספסים את מהות הפעילות הדיגיטלית.

מזמינים אתכם לשמוע קצת יותר על הנושא: 03-9177788

למדו עוד על ניתוח התנהגות גולשים

ניתוח התנהגות גולשים