5 טרנדים חמים בעיצוב UX/UI לאתרי איקומרס

עולם העיצוב, על כל ענפיו, משתנה באופן תדיר, החל מעיצוב אופנה, רכב ועד – כמו שניחשתם – עיצוב Web ו-UX/UI. בכל שנה מתגלים טרנדים חדשים שנטמעים באפליקציות ובאתרים הנחשבים ביותר, וחשוב שנישאר הכי מעודכנים שאפשר ונתאים את האתרים שלנו לסטנדרטים החדשים, כדי לשדר תדמית מעודכנת ונכונה יותר. על מנת לעשות לכם סדר, קיבצנו לכם כאן את חמשת הטרנדים החמים ביותר, בעיצוב UX/UI לאיקומרס בשנת 2018:

1. אפקטי מעבר-עכבר (Hover Effects)

אחד הכלים החשובים ביותר להנעת גולש לפעולה הוא שימוש באנימציה שמגיבה לפעולות שלו.

כאשר הלקוח עובר עם העכבר על קוביית מוצר או כפתור וכתגובה לכך הוא זוכה לאנימציה – חווית השימוש באתר משתפרת ומעודדת אותו ללחוץ על הכפתור. ניתן להחיל אפקטי מעבר עכבר על הפריטים החשובים באתר – אלו שחשוב לנו שיתפסו את תשומת לבו של הלקוח כשיעבור עליהם עם העכבר, כגון: קוביית מוצר, כפתור או לינקים בתפריט.

 

unnamed

"וואי, איך בא לי ללחוץ על הכפתור הזה!"

 

2. זווית אחרת למוצר

מי כמונו יודע שכל החלטה באונליין מתקבלת בשבריר שניה ולכן, מוטלת עלינו החובה לתפוס ולנצל לטובתנו את הרגע בו גולש התעניין במוצר (מבחינתנו הגולש מראה עניין בכך שעבר עליו עם העכבר). בדף קטגוריה בו מופיעים כמה מוצרים, לא תמיד ניתן לקבל את הרושם המלא לכל מוצר, ולפעמים מבט קצת אחר יוכל להביא גולש ללחוץ ולהתקדם לרכישה. לכן, כדאי לעצב את קוביית המוצר כך שתראה וריאציה נוספת שלו.

hover

"מגניבבב… השולחן הזה מגיע עם שני אחים קטנים! אני רוצה אותו."

 

3. רווחים בין פריטים

כשאתם מעוניינים להציג מספר פריטים כמו מוצרים או קטגוריות, כדאי לשמור על סגנון מרווח קבוע ביניהם. לא רק שהריווח עוזר ויזואלית להבדלה קלה ומהירה בין הפריטים, מדובר גם בטרנד חם בעיצוב לאיקומרס שיעזור לכם לשמור על אתר עדכני ומתקדם!
white-spaces

"בדוק הייתי מתבלבל בלי הרווחים האלה. הכל כל-כך מסודר עכשיו!"

 

4. אתר ברוחב מלא (Full-Width)

עם כניסת הטכנולוגיה הרספונסיבית לעולם ה-Web, אין צורך יותר לעצב אתר בטור צר וברוחב קבוע. אחד הטרנדים החמים כיום באתרי איקומרס הוא אתר הנמתח לכל רוחב הדפדפן. זה נראה יותר טוב, מרגיש יותר טוב, גורם ללקוח 'להישאב' לתוך האתר ומאפשר לכם להציג יותר תוכן בצורה נקיה ומסודרת יותר!

medicine

"וואו… האתר הזה ממגנט אותי כשהוא ממלא את כל המסך"

 

5. דף נחיתה למוצרי דגל

יש לכם מוצר דגל יוקרתי שהייתם רוצים להבליט ולייחד? עצבו עבורו דף נחיתה ייעודי עם תמונות מרהיבות של המוצר, אנימציות, מפרט, סרטונים וכל מה שרק תוכלו לאסוף ולהציג על המוצר הזה. דאגו שעיצוב הדף יהיה בסגנון האתר הכללי מחד ובסגנון ייחודי למוצר מאידך.

דף נחיתה אישי עוטף את המוצר בהילה יוקרתית ומוסיף ערך לתדמית שלו ומאפשר לכם להצדיק מחיר גבוה עבורו!

oppo3

"הבדל לא-נורמלי מדף מוצר סטנדרטי! זה חייב להיות משהו מיוחד."

 

לסיכום:

לפני מספר שנים ייתכן ועיצוב אתר היה מסתכם בתמונה סטטית בפוטושופ, אך היום נדרשת התערבות פיתוחית כדי לעצב דפי אינטרנט מרהיבים ומונפשים. במאמר סקרנו 5 טרנדים חמים שיהפכו את חווית המשתמש באתר שלכם לנוחה, נעימה וטרנדית יותר. זהו כמובן קצה הקרחון באפיון UX/UI, שמשמש חלק משמעותי באתרי מסחר אלקטרוני ויכול לשנות את מחזור המכירות שלכם מקצה לקצה.

בהצלחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *