תבניות עיצוב למג'נטו 1 – סקירת התבניות הטובות ביותר לחנויות משולבות

יש המון תבניות עיצוב למג'נטו, במטרה להקל את החיפוש אחר התבנית המושלמת, אתרי התבניות מציגים אותן בסינון לפי סוג המוצרים הנמכרים בחנות, ואכן ניתן למצוא תבניות עיצוב מתאימות במג'נטו לכמעט כל מה שתחפשו. מציאת תבנית עיצוב מוכנה תחסוך לכם כסף רב בפיתוח, אך מה עושים אם אתם מוכרים מגוון מוצרים רחב בתחומים שונים או לחלופין ברצונכם לנהל כמה חנויות בebay דרך פלטפורמת הניהול של מגנטו? בדיוק למטרה זו אנו מצרפים לכם כמה דוגמאות לערכות עיצוב שיתאימו לאתרים גדולים שלא בהכרח מוגדרים לתחום מסוים:

1.  saggita – עיצוב מג'נטו רסופנסיבי לחנויות ענק

 

אתר מג'נטו שמתאים לממכר של כל סוגי המוצרים
אתר מג'נטו שמתאים לממכר של כל סוגי המוצרים

תבנית עיצוב זו מתאימה למגוון עסקים שרוצים לעלות אונליין- היא מאפשרת גמישות מקסימלית בתכנון ועיצוב העמוד- החל מאפשרות בחירת צבעים בהתאמה אישית, הוספת שפות, עיצוב באנרים שונים לקידום מכירות של מוצרים שונים וכלה במגוון הרחב של המודולים המוצגים כבר בדף הבית. ברכישת תבנית זו תוכלו לבחור הצגתם של מוצרים נבחרים, בחלוקה לפי קטגוריות באתר, דבר שמייצר סדר גם כשמדובר במספר מוצרים רב, במגוון תחומים וקטגוריות. התבנית הנה רספונסיבית ומבוססת על בוטסטראפ, מה שמקנה לה תאימות גבוהה לכל מסך, נושא זה חשוב במיוחד עם עדכוני גוגל האחרונים המקנים עדיפות לאתרים המותאמים למובייל על פני אחרות בתוצאות החיפוש.

אם זאת התאמה של עיצוב מג'נטו מכל סוג שהוא אינו קל במיוחד ומצריך ידע מקדים בתחום, במידה ועליכם להתקין תבנית עיצוב נמליץ להתייעץ עם גורם מוסמך מג'נטו, שיעזור לכם. לצפיה בתבנית |  לרכישה


2. lilama – עיצוב לחנות וירטואלית משולבת, אלגנטית 

 

כדי למכור ספות ומשחקים בחנות אחת יש צורך ביצירתיות מטורפת
כדי למכור ספות ומשחקים בחנות אחת יש צורך ביצירתיות מטורפת

טוב אתם חייבים להודות על זה לא חשבתם! תיארתם לעצמכם שניתן למכור ריהוט לבית בחנות שמוכרת גם מוצרי חשמל לצד צעצועים לתינוקות? קרוב לודאי שלא, אך יש רבים שמוכרים דברים רבים באינטרנט על גבי עשרות חנויות שהיו יותר משמחים לקבל עיצוב מותאם למג'נטו שיאפשר להם לנהל את כל המלאים של מגוון הקטגוריות תחת קורת גג אחת. מעצבי תבנית זו עשו עבודה טובה בהצגת כמות נכבדת של מוצרים, שאינם בהכרח קשורים, בתבנית אחת המחולקת לקטגוריות באופן יצירתי וברור במיוחד. דבר נוסף שאהבנו מאוד הוא את אזור המכירה הפומבית שמאפשר להציע מוצרים ממגוון התחומים במכירות בזק ובכך להציג בצורה נוספת את שלל הקטגוריות באתר.

כדי למכור מוצרים מסוגים שונים יש חשיבות לאופן בה מקדמים את המוצרים ומציגים פרסומות מותאמות לכל המאפיינים של הלקוחות השונים ולכן תבנית מגנטו זו יצירתית במיוחד. לצפיה בתבנית | לרכישה


3. sahara – תבנית מג'נטו שמוכרת הכל בו זמנית

 

מדהים מה שאפשר למכור עם תבנית מג'נטו אחת
מדהים מה שאפשר למכור עם תבנית מג'נטו אחת

אם הרגשתם עם התבניות הקודמות בנוח הרי שתבנית מג'נטו זו מציגה את המוצרים בצורה ידידותית, חכמה ומפולחת אף יותר. שימו לב לסרגל הקטגוריות עם הטאבים השונים, ולסרגל המשני המציג תת קטגוריות לכל תחום, במעמד על קטגוריה יופיעו מגוון המוצרים ובבחירת תת קטגוריה יוצגו המוצרים הרלוונטיים ביותר לחיפוש של הגולש. מודול זה מאפשר הצגת כמות גדולה מאוד של מוצרים באזור נדלני "חם" באתר (תוכלו לספור כמעט מאה מוצרים שונים כבר בעמוד הראשי, וזאת עוד לפני שהגולש ביצע חיפוש בחנות הוירטואלית שלכם).

תבנית זו מתאימה לבעלי מספר חנויות רב הרוצים לאחד את כולם בחנות מג'נטו גדולה וכן ליבואנים או לספקי מוצרים העוסקים עם מגוון של 1000 מוצרים ומעלה. לצפיה בתבנית | לרכישה


4. veneno – תבנית מכירתית שמצליחה לשמור על נראות

 

למכור הרבה ולהראות טוב במג'נטו זה לא פשוט
למכור הרבה ולהראות טוב במג'נטו זה לא פשוט

אמנם תבנית מג'נטו זו נבנתה עבור חנות למכירת מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים אבל ניתן די בקלות להפוך אותה לחנות עצמתית לממכר סוגי מוצרים שונים! בחרנו בתבנית מג'נטו זו בגלל האהבה שלנו למקדמי מכירות שנעשים בטוב טעם ומעודדים רכישה, על ידי הפיכת תהליך הגלישה באתר לפשוט וידידותי במיוחד. השילוב של צבעים נאים אייקונים מתאימים וסידור נכון של המוצרים בחנות הופכים את התבנית הזו למבוקשת בידי בעלי חנויות מכל העולם, תבנית זו מגיעה בתצורה מתאימה גם לאופנה ופלחי שוק אחרים.

בכדי להתאים תבנית זו עבורכם, הבינו אילו מוצרים תרצו למכור, צרו סדר עדיפיויות ובחרו כיצד לקדם את מגוון המוצרים בחנות או שבקשו עזרה מגורם מקצועי ומוסמך במלאכת תכנון ואפיון החנות. תבנית זו מתאימה במיוחד לבעלי חנויות העוסקים בתחום אחד אך בו הרבה נישות משניות. לצפיה בתבנית | לרכישה


5. rossi – תבנית מג'נטו לתחומים ספורטיביים – ואנחנו אוהבים בריאות!

 

לבנות אתר ספורט במגנטו
לבנות אתר ספורט במגנטו

אנשים ספורטיביים הם לרוב אנשים עקביים ונאמנים וכאשר הם בוחרים לקנות מוצר במקום מסוים פעם אחת (במידה וחווית הקניה היתה נעימה ומהנה) קרוב לוודאי שיחזרו לרכוש באתר זה גם בעתיד, ואף במחיר גבוה במקצת מהמתחרים. לכן ישנה חשיבות רבה למתן תשומת לב בבחירת עיצוב שיכול מחד למכור מספר רב של מוצרים, ויחד עם זאת לשמור על איזון וסדר בין הפריטים הרבים של החנות. למשל: סידור מוצרים אילו בקטגוריות ומודולים שונים, חיוני עבור הצלחת האתר.

בתבנית זו עמוד הבית נראה מקצועי, נקי ומסודר, היא משלבת:

  • מקדמי מכירות רבים בצורה אלגנטית ומעוררת עניין
  • מודול "פריטים חדשים"- שמעניינים מאוד את הגולשים הפאנטים ביותר בעולם זה. מודול זה מייצר רווחיות נוספת לחנות וערך מוסף נוסף לגולש.
  • כתבות בלוג, שיכולות להקפיץ את חווית הקנייה לחוויה מעשירה וייחודית (שכן השילוב של תוכן בחנות הוא עדיין בחיתוליו אך זה כיוון שחנויות רבות צועדות אליו, ולא בכדי)
  • מודול "הנמכרים ביותר"

תבנית זו מיועדת לאתרים מבוססים שצריכים תבנית ספורט שתשמור על חווית רכישה פשוטה ואמינה גם במרחב הוירטואלי אך פחות תתאים לחנויות קטנות ומתחילות. לצפיה בתבנית | לרכישה


6. optician – למכור בסטייל! גם כמות אך גם איכות

 

תבניות עיצוב למג'נטו 1 - סקירת התבניות הטובות ביותר לחנויות משולבות
עיצוב מצויין לאתר מג'נטו שמוכר מוצרים רבים בחלוקה לקטגוריות

תבנית אחרונה שנביא לכם בסקירה קצרה זו,  תהיה העיצוב הצבעוני והנפלא לעיל. תבנית זו לא תתאים לחנויות קטנות שמתכננות להשאר חנויות קטנות, אבל לבעלי החנויות הגדולות מבינכם (או אלו שמתכננים לצמוח), תבנית זו יכולה להיות אטרקציה לא קטנה. אם חיפשתם מג'נטו אז אתם בטח יודעים שזו הפלטפורמה הנכונה למכירת כמות גדולה של מוצרים. את סוגיית ארגון וסידור המוצרים בחנות עדיין יש לכם לפתור, וזאת בעזרת בחירת תבנית עיצוב שתצליח להציג את המוצרים הרבים על גבי המדפים הוירטואלים בצורה נעימה, זורמת ורלוונטית למספר דרישות. למרבית תבניות העיצוב של מג'נטו בעיה מסוימת של בלגן ועומס יתר על העין, תבנית זו עושה חסד אמיתי עם בעלי החנויות ומאפשרת להציג מוצרים "על גבי מדפים", כשהכל סימטרי ונעים לעין, גם כשיש מעט מוצרים וגם כשיש כמות גדולה של מוצרים, ואנחנו אוהבים גמישות.

תבנית זו מיועדת למקצוענים, אנשים שיודעים איך הם רוצים שהאתר יראה בעתיד וכמובן גם לאתרים מבוססים שעוברים מפלטפורמה אחרת למג'נטו. לצפיה בתבנית | לרכישה


במג'נטו תהיו חכמים ואל תעשו את זה לבד: בחירה בפלטפורמת פרימיום אינה מבטיחה הצלחה- חשוב מאוד שתקפידו על אפיון, תכנון אוסטרטגיה- גם בחשיבה לטווח ארוך וכן בחשיבה לטווח הקצר. נשמח לעמוד לרשותכם עם צוות של אנשי שיווק ופיתוח עסקי, מעצבים, תכניתנים, אנשי קידום ואנליסטים- שישמחו ללוות אתכם לצמיחה.

גירית אינטראקטיב, מוסמכת על ידי חברת מג'נטו העולמית << צרו עמנו קשר

 לעיצוב מותאם אישית במג'נטו

 

 

One thought on “תבניות עיצוב למג'נטו 1 – סקירת התבניות הטובות ביותר לחנויות משולבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *