שיווק דיגיטלי יעיל – Google Tag Manager

גוגל מציעה כלים נפלאים לניהול העסק המקוון שלך, החל ממעקב אחר תנועות הגולשים באתר ,מהיכן הגיעו, מה רכשו ,דרכים לניהול קמפיינים וכו'.עד עכשיו היינו תלויים במתכנת שיטמיע כל קוד בנפרד במערכת כגון : קוד המרות, קוד שיווק מחדש, קוד של גוגל אנלטיקס לצורך סטטיסטיקה אך לא עוד, Google Tag Manager מאחד את כל הכלים של גוגל תחת קורת גג אחת לשיווק דיגיטלי יעיל.

כך  נחסך זמן לאנשי השיווק, ותקטן התלות במתכנת לכל שינוי קטן, על ידי החלת תגים יעילה והגדרת כללים אוטומטיים וחכמים עבור תגים אלה.

סרטון הקדמה ל Google Tag Manager

נדמיין לרגע שיש בידינו מפתח לדלת הראשית, לאחר שפתחנו אותה נוכל להכניס קוד מסוים לאתר הלקוח או אפילו לאתרכם הפרטי, ללא צורך לגעת בקוד האתר.

התכונה המיוחדת ב Tag Manager  היא שגוגל אינה סוגרת את שעריה רק לכלים שלה , אלא ניתן להוסיף ולרכז מגוון כלים של חברות אחרות (yandex  למשל) לניהול חכם יותר.

ולכן זהו שורש המושג  Container משמע, הכללה של קטעי קוד המתווספים לקוד האתר של הלקוח בבת אחת.

שיווק דיגיטלי יעיל - Google Tag Manager

                            מגוון כלים תחת קורת הגג של Google Tag Manager

נניח ואני מעוניין לעשות שינוי בקוד ה ADWORDS של הלקוח באתר, באפשרותנו לגשת  למערכת ניהול התגיות וברגע שהקוד יתעדכן שם, אוטומטית הוא יוחל בקוד הכללי של האתר.

לכן יש בידינו כלי עוצמתי אשר מייעל את אופי המעקב וניתוח הגולשים באתר, והסקת מסקנות תהיה מהירה ואיכותית יותר.

Tag Manager מהווה פיתרון מצוין גם למובייל כיוון שאין צורך לשחרר גרסאות חדשות על כל שינוי קוד , וזה אומר פחות עדכונים ופחות סיכונים לאפליקציה לכל שינוי שמתבצע, כך גם טעינת הדפים באפליקציה תעבוד בצורה זריזה יותר.

כך למשל נוכל להטמיע גוגל אנליטיקס למובייל דרך אפשרות ה Container ולעקוב אחר התנהגות הגולשים מבלי לגעת בקוד האפליקציה –  בהחלט אופציה מצוינת שמייעלת את העבודה.

לסיכום Tag Manger הוא בהחלט כלי נהדר ומומלץ לשימוש לארגון וסדר השיווק הדיגיטלי.

מחפשים לשווק את עצמכם בצורה יעילה וחכמה? צרו איתנו קשר!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *