מה בין מג'נטו לפלטפורמת מכירות אחרת?

כל מי שמוצא את עצמו מתלבט בין פלטפורמות שונות למכירות באתר אינטרנט מגיע בסופו של דבר לרשימה די מצומצמת של מערכות שעליהם ניתן לעבוד, פלטפורמות אלו כולן טובות אך לכל אחת יתרונות וחסרונות שונים, חלקן מהירות וקלות לתפעול אבל חסרות את היציבות ויכולות הניהול המתקדמות, אחרות, כדוגמת מג'נטו, יציבות, חזקות וחכמות אך כבדות יותר ודורשות למידה מסוימת שיכולה להרתיע רבים משימוש בה. אז איך בעצם מחליטים איזה מערכת מתאימה לצרכים שלכם והאם מג'נטו היא המערכת שאתם צריכים או שאולי אתם יכולים לבחור במערכת פשוטה יותר?

כאשר מחליטים על בניית אתר מכירות וירטואלי יש להבין את הדרישות והצרכים העסקיים שלנו מהחנות הוירטואלית, למשל: אתר טכנולוגי שמוכר צעצועים חשמליים או סתם גאדג'טים לא בהכרח מצריך מערכת מג'נטו ומצד שני אתר שמוכר בגדים און ליין ומצריך תצוגה רחבה של תמונות, הצגת מפרט מידות וצבעים ועוד מגוון רחב של פרטים, דורש מערכת מתקדמת יותר והשיקול לבחור מג'נטו הופך למשמעותי יותר, לכן כאשר מתכננים את האתר יש להשקיע מחשבה בפרטים אותם נרצה להציג ללקוחות ולאילו ממשקים נרצה לחבר את המערכת: האם תרצו לחבר את האתר למערכת קופה בחנות פיזית? האם תרצו שהחנות תנהל עבורכם חנויות נוספות, תרצו למכור למספר מדינות? או אולי להתחבר לחנות שלכם באיביי או באמזון?

בחרנו להציג עבורכם את מגמות החיפוש באינטרנט של מערכת מג'נטו בכדי להבין את כוחה ועצמתה בעולם ה E- Commerce (מסחר און ליין). הצצה לעולם החיפוש של חנויות מקוונות ברשת מאפשרת לכם להבין מה המתחרים שלכם ובעלי עסקים כמותכם, שמעוניינים להקים חנות מקוונת, מחפשים ואיך הם מתייחסים למסחר און ליין ולמערכת מג'נטו בפרט. צירפנו מטה תרשים המתייחס למגמות החיפוש לאורך מספר שנים, תרשים זה מציג את מספר החיפושים היומיים, בממוצע, שנעשים על המסחר המקוון בכלליות לעומת מספר הגולשים המתעניינים ספציפית במערכת מג'נטו, ומבקשים לדעת פרטים נוספים על הפלטפורמה.

מג'נטו ביחס לחנויות מקוונות:

ניתן לראות שהחיפוש אחר מושג "חנויות וירטואליות" רושם ירידה מתמדת כאשר ביטויים חלופיים כשמות של מערכות מספקות צמיחה עם התבססות מספר מותגים שכובשים את הרשת , בגרף מעלינו ממש ניתן לראות איך החיפושים אחר מערכת מג'נטו רושמים צמיחה (50% ביחס לכלל החיפושים) ושומרים על יציבות רבה לאורך שנים רבות. מג'נטו ביחס לפלטפורמות מתחרות :

בחרנו להציג לכם בגרף זה את המערכות הטובות ביותר ולהשוות אותם בגוגל טרנדס למג'נטו , ישנם מספר מסקנות שניתן להסיק מגרף זה , הדבר הראשון שברור לעין זו הוותק והיציבות של מג'נטו למרות צמיחתן המהירה של מתחרות הנותנות את כל כולן לנצח את הענק הכתום , ניתן לראות שחברות צעירות בעלות אמביציה דוחפות קדימה בעוצמה אך מערכת קוד פתוח עם מעל מליון משתמשים משמעותית בהרבה וכנראה תשאר שם גם בעתיד , ניתן לראות שכמערכת הציבור מראה אמון רב במג'נטו ובוחר בה על פני המתחרות ברוב המקרים.

בסופו של דבר אם היכולות הכלכליות מאפשרות לכם הקמה של מערכת מג'נטו רוצו על זה בכל הכח אך אם התקציב שלכם קטן והניסיון שלכם באינטרנט קטן הרי שמערכת זו לא תשרת אתכם כיאות מאחר ויש צורך ביכולות טכניות מסוימות כדי לנהל מערכת מתוחכמת וחכמה כל כך , מגוון הכלים הענק יבלבל אתכם ורק ימנע מכם לבצע את המשימה שלשמה נועד האתר. תכננו היטב את ייעוד האתר ואת התכניות שלכם לעתיד והתקדמו בהתאם.

בניית אתר מקצועי במג'נטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *