10 אתרים מומלצים להורדת חומרים גראפיים בחינם

לכל מעצב, שומרים במועדפים רשימה של מקורות אתרים בהם הוא נעזר בחומר גרפי לעבודות העיצוב שלו. יש חשיבות רבה במקורות טובים מהם ניתן לקבל רעיונות ולהיעזר בעבודות של אחרים כך שתחסכו זמן יקר.
ריכזנו עבורכם את האתרים בהם אנחנו משתמשים, המספקים חומרים איכותיים למעצבים מתחילים ומתקדמים, אז בוא נתחיל:

  1. Psd365
    אתר שמספק המון חומרי גרפיים איכותיים בחינם. בעבר האתר סיפק רק קבצי psd  שמיועדים לפוטושופ, אבל היום האתר התרחב ומספק גם המון קבצים וקטוריים.

הורדת psd

  1. Creative Market
    אתר שבכל שבוע מספק שלושה חומרים גרפיים בחינם (או שישה במידה ועשיתם לייק לעמוד שלהם בפייסבוק). החומרים הגרפיים הם של מעצבים מכל העולם, שווה לבדוק ולהתעדכן כל שבוע. ממליצה להירשם לניוזלטר ולקבל עדכונים במייל- ככה לא שוכחים להיכנס ולהוריד את הקבצים, שאגב הם בחינם רק לאותו שבוע בו הם מפורסמים.

creative

  1. GraphicBurger
    אחד האתרים המוכרים והוותיקים ברשת לקבצים וקטוריים, קבצי psd, אייקונים, רקעים ועוד…
    *ממליצים לבדוק את ה,text effects יש שם מבחר עצום של אפקטים לפוטשופ שיעזרו לכם בעיצובים שלכם.

burger

 

  1. Dribbble
    את דריבל, רוב המעצבים מכירים. ואם לא, זה הזמן להיכנס ולהכיר. תחת תג "freebies" ניתן למצוא המון עיצובים להורדה ששותפו על ידי מעצבים מכל העולם.

dribbble

 

  1. Pixaeden
    אתר נוסף מצוין למציאת חומרים גרפיים מעולים. אני משתמשת בו בעיקר למציאת mockups אבל יש בו הרבה יותר.

pixedon

 

  1. freegoodiesfordesigner
    אמנם אתר לא מפוצץ בחומרים, והוא לא מתעדכן באופן יומיומי, אבל הקבצים שניתן למצוא שם ייחודיים ומתכתבים עם הטרנדים העיצוביים בעולם העיצוב, שווה להיכנס ולשמור במועדפים!

freegoodies

  1. orname
    מחפשים פטרנים מעניינים? רקעים עם טקסטורות ייחודיות? זה האתר בשבילכם.
    orame
  2. flaticon
    אלפי אייקונים לכל מטרה, ממשק נוח לתפעול, שווה ביותר!

flaticon

  1. agiledesigners
    אתר מעולה שמספק לכם המון קישורים לאתרים עם מקורות להורדת חומרים גרפיים. בנוסף, האתר מאפשר לכם גם ליצור מעין מאגר מועדפים משלכם.

1436

 

  1. freepik
    אחד האתרים הכי פופולריים למעצבים ברשת. מאגר מפוצץ של קבצים וקטורים – ניתן למצוא שם הכל – אייקונים, איורים, ערכות ui.freepik
    לסיכום,
    אנחנו בטוחים שחוץ מהמאגרים שצוינו כאן, יש עוד המון אתרים מעולים למציאת חומרים גרפיים (שנדמה שהם מתרבים בקצב מסחרר). חשוב לא לשכוח, בכל קובץ שמורידים לבדוק את הרישיון שימוש בקובץ ולוודא שהכל נעשה על פי החוקים שהאתר/מעצב קבע.
    ועוד עצה קטנה – יש למעצבים נטייה לשכוח את עצמם באתרים האלה, ולבלות בהם שעות, לדפדף בין הדפים ולשכוח ממטלות ומשאר העולם. שימו לב שאתם לא נסחפים יתר על מידה. תגבילו את עצמכם בזמן. אחרי הכל הזמן שלכם יקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *