טיפים להתנהלות נכונה בעסק אינטרנטי

טיפים להתנהלות נכונה בעסק אינטרנטי

כל חברה צריכה לדעת להתנהל נכון, בין אם מדובר בחברה המציעה שירותים ובין אם מדובר בחברה המספקת מוצרים. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם להתנהל נכון וביעילות ובכך תספקו ללקוחותיכם את הטוב ביותר.

  1. כל חוזה צריך להיחתם בכתב ולכלול כל סעיף ותנאי, החוזה חייב לאגד את כלל השירותים שהבטחת ללקוח וכן את כל הסעיפים התומכים בו. על החוזה להיות מפורט ומפורש וכן לפרט את אופן התשלום והכל בצורה הבהירה ביותר וזאת על מנת למנוע אי נעימויות בעתיד.
  1. על צוות החברה לדעת כל אחד את תפקידו ואת תפקידי האחרים, בצורה זו יועבר תהליך העבודה באופן נכון ויעיל, לא יפלו דברים בין הכיסאות. כאשר כל אחד יודע את עבודתו נוכל לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו.
  1. התנהלו באמצעות מערכת משימות המארגנת את המטלות בצורה פשוטה ומסייעת בשיתוף המידע מול כל צוות העובדים במינימום מאמץ. על מערכת המשימות לשלב עדכונים המגיעים לכתובת הדואר האלקטרוני של המכותבים וזאת בכדי להיות מעודכנים כל הזמן בכל מה שמבוצע. מומלץ להשתמש במערכת שניתן להיכנס אליה מכל מחשב.
התנהלות נכונה נעשית בעזרת סדר וארגון בחברה
התנהלות נכונה נעשית בעזרת סדר וארגון בחברה
  1. בנו לו"ז עבודה חודשים, שבועי ויומי, כאשר המשימות נכתבות מראש וידוע מה הדד ליין לכל ביצוע משימה קל יותר לעבוד. חשוב להיצמד ללו"ז אך לא בכל מחיר- תמיד יהיו מטלות דחופות יותר אשר יעמדו בראש סדר העדיפויות ויבואו על חשבון משימות אחרות.
  1. התייחסו לכל לקוח בכבוד, פנו אליהם בחיוך. לעולם אל תרימו את קולכם על הלקוח, גם אם המצב דורש את זה. שמרו על איפוק, זכרו שעומד מולכם אדם ועליכם לכבד אותו. גרמו ללקוח להיות מרוצה. הלקוח מפקיד בידכם את כספו ומצפה לקבל תמורה משתלמת.
  1. איך תדעו אם הביצועים שלכם מפיקים תוצאות טובות? היעזרו בכלי מדידה שונים (כל תחום וכלי המדידה שלו) על מנת למדוד את הביצועים. כאשר אתם עוקבים בצורה מסודרת אחרי הנעשה, ומודדים את השינויים, אתם יכולים לדעת אם מה שבוצע עובד-ואז להמשיך וליישם אותם, לעומת מה שלא עובד- ואת זה לשנות.
  1. אוירה וגיבוש- חשוב ליצור אוירה חיובית במשרד ולתת מקום גם לגיבוש החברה. ימי גיבוש, טיולי גיבוש, יציאה בערבים למפגשים משותפים ועוד. על החברים לפרגן אחד לשני ולסייע במידת הצורך בתהליכי העבודה ובכלל. ידוע שאוירה טובה מסייעת לעבודה טובה.
משולחן המנהל - ארגון וסדר לשיפור ביצועים בחברה
משולחן המנהל – ארגון וסדר לשיפור ביצועים בחברה
  1. שמרו על סדר. סדר בניירת, סדר בתוכנות המחשב, סדר וניקיון במשרד- אף הם חשובים ותורמים לאוירה הכללית הנעימה.
  1. נהלו תשלומים בצורה תקינה, שמרו על סדר ההכנסות, הוצאות, חשבוניות, קבלות. עבדו עם תוכנת הנהלת חשבונות יעילה. תייקו הכל באופן מסודר.
  1. כנסו לעבודה בחיוך, אחרי הכל שם אתם נמצאים רוב שעות היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *