אפליקציית גוגל אדוורדס חדשה למשתמשי האנדרואיד

יש צורך תמידי להיות עם היד על הדופק בקמפיין גוגל , אפליקציית גוגל אדוורדס החדשה עוזרת לנו לעשות בדיוק את זה! האפליקציה אמורה לאפשר לבעלי חשבונות אדוורדס לנהל את כלל הקמפיינים בחשבונם היישר מהמכשיר הסלולרי גם כשהם בדרכים , כן הבנתם נכון לא רק לצפות בנתונים כפי שמתאפשר באפליקציית האנליטיקס של החברה אלא גם לבצע עריכה ושינויים בתקציב ברמות השונות של הקמפיין , אחד הדברים הראשונים שניתן לומר על האפליקציה לאחר שיומש של מספר דקות בלבד – האפליקציה נוחה ופשוטה לשימוש , ההיררכיה שגוגל כל גך אוהבת נשמר ומיד במסך הראשי תוכלו לראות את הרמות השונות מקמת החשבון לקמפיין ומהקמפיין לקבוצות המודעות ומשם הישר למילות המפתח כך שהדברים פשוטים אף למשתמשים שאינם בקיאים במערכת.

האפליקציה משוחררת בו זמנית לכל העולם כך שישראל זוכה לתמיכה כבר מהיום הראשון אך לצערינו לבנתיים ניתן להתקנה רק על גבי מכשירי אנדרואיד ובעלי האייפון יאלצו להמתין עוד מספר חודשים עד שגוגל ישחררו את הגרסה המתאימה למכשירי אפל:

אפליקציה לגוגל אדוורדס

הסיבה שגוגל החליטו לפתח אפליקציה לאחר שנים בהם הם לא עשו דבר נובעת מהעובדה שהאופן בו עסקים מתנהלים כוים התשנתה לגמרי וכיום רבים ממנהלי הקמפיינים בחברות עושים שעות רבות בדרכים וכאשר התחרות גוברת גם הצורך בהעלאת תקציבים ובניהול קפדני יותר עולה כל הזמן דבר שפגע ברווחיות של חברות וכומבן כתוצאה מכך גם בגוגל , החברה רואה באפליקציה זו עוד דרך לשפר את השירות וכחלק מההתמודדות שלהם עם תחרות מתחזקת מפייסבוק שהשיקה לאחרונה את אפליקציה לפרסום שנקראת facebook ads manager שאמורה להפוך את הפרסום ברשת הפייסבוק לנוחה ופשוטה בהרבה.

אז מה ניתן לעשות עם האפליקציה החדשה?

  • צפייה בסטטוס הקמפיינים והעלות שלהם
  • עדכון של הצעות מחיר לפרסומת ותקציבים
  • קבלת התראות בזמן אמת ועדכונים
  • קבלת הצעות לייעול קמפיינים גם כשאתם בדרך
  • ביצוע התאמות של הגדרות קמפיין כגון מיקוד למדינות , סוג הקמפיין וכו
  • ביצוע שיחה בלחיצת כפתור לקבלת ייעוץ אנושי מגוגל

כך זה נראה בadwords express צפו לחוויה דומה באפליקציה החדשה לאדוורדס:

לאחר שהתרשמנו מהרעיון בואו רגע נסתכל לעומק ונראה מה נראה במבך הראשי ואילו פעולות נוכל לעשות כדי לשפר את הנתונים כך שיתאימו לנו , כאשר פותחים את האפליקציה נראה ישר את הנתונים אודות ההקלקות ההמרות ועמובן העלויות וכדי לשפר את התצוגה ניתן לסנן על פי קבוצות מודעות או על פי בחירה של תקופה בו אנחנו מתעניינים , כאשר אתם רואים שקמפיין מסוים ניצל את מלוא התקציב וביצע המרות יפות ייתכן שתרצו בו במקום להעלות את התקציב ולזכות בלקוחות נוספים.

אז מה המשמעות של אפליקציה זו? תארו לעצמכם שאתם מקבלים התראות והצעות לייעול רלוונטיות יותר , כאלו שמאפשרות לכם לפעול באופן מיידי ובכך להינות מטרנדים ותנודות שוק קלות שעד היום לא התאפשרו לדוגמה במידה ויש אירוע כלשהו הקשור לקמפיין (הגדלת תקציב הפרסום לאחר חשיפת מוצר נמכר בטלויזיה) יכול להיות מועיל לנסות ולתפוס תנועה זמנית זו ולהינות מתשואה נאה על פעולה קצרה בסלולרי.

צפו בהדגמה של המכשיר כפי שפרסמו בחברת גוגל , מהתנסות שלנו מדובר באחת מהאפליקציות הנוחות ביותר לשימוש ומומלץ לכולם , להורדת אפליקציית אדוורדס

 

 

 

הדמייה של גוגל אדוורדס בפלאפון

 

 

2 thoughts on “אפליקציית גוגל אדוורדס חדשה למשתמשי האנדרואיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *