חמש תבניות ספורט למג'נטו 1

המאמר הבא סוקר מספר תבניות ספורט למג'נטו שמייצרות חווית רכישה גברית וספורטיבית במיוחד ואינן פוגעות ביכולת המכירתית של החנות. תבנית מג'נטו מוצלחת צריכה לענות על מספר דרישות במספר ממדים שונים, לעיתים יהיה קשה למצוא תבנית שתענה על כל הדרישות שלכם ולשם כך תצטרכו פיתוח בהתאמה אישית. מספר אספקטים שאנו בוחנים כשאנו באים להקים חנות ספורט על תבנית מג'נטו קיימת הם: יכולת תבנית העיצוב להציג את מגוון  המוצרים והקטגוריות בחנות מבלי לייצר עומס על הגולש, אספקט נוסף קשור בפרקטיקה של סידור המוצרים בחנות ובפשטות תהליך הרכישה של כל מוצר גם לאדם הפשוט, אספקט אחר הוא הצורך לשמור על רוח המותג ולייצר חוויית רכישה כייפית ומותאמת לאוירת החנות. ישנם אספקטים רבים נוספים שכרגע לא נרחיב עליהם (נשמח לייעץ במידת הצורך).

1. SM Sport – תבנית מג'נטו לחנות ספורט מספר 1

תבנית מג'נטו לאתרים המתמחים בספורט שדה
תבנית מג'נטו לאתרים המתמחים בספורט שדה

חנויות מקוונות שמתמחות בציוד מקצועי לענפי הספורט השונים כדוגמת כדורגל, גולף, רכיבה על אופניים או טניס ישמחו לעשות שימוש בתבנית זו שגם מייצרת אווירה וריגוש וגם מציגה את המוצרים בצורה נוחה, חכמה ונעימה. התבנית עצמה מכילה מקדמי מכירה, סרגל הניווט העליון נוח לתפעול, העיצוב עדין ויש מקום להציג מותגים -שמהווים נושא חשוב לצרכנים מעולם הספורט. תהליך הרכישה פשוט מאין כמוהו, צפייה מהירה ונקודות ציון חיוביות נוספות מאפיינות תבנית זו ולכן אנו אוהבים אותה מאוד. החנות מתאימה לכל גולש, גם לכאלו שאינם אנשי מחשבים ולכן גם אתם צריכים לאהוב אותה 🙂


תבנית מג'נטו לחנויות ספורט. להורדה | לצפייה בתבנית


 

2. Genera – חנות מג'נטו לרכיבת שטח 

תבנית עצבנית לרכיבת שטח - מג'נטו באקסטרים
תבנית עצבנית לרכיבת שטח – מג'נטו באקסטרים

תחום שנמצא בצמיחה, גם מחוץ לאינטרנט, הוא רכיבת השטח. הצמיחה מתבטאת גם במספר החנויות המוכרות ציוד לרכיבת שטח אונליין ובמספר הרכישות הנעשות בענף. היכולת להשוואת מחירים היא אספקט שחשוב לצרכן בכל סוג של קנייה אונליין אולם כשמדובר ברכישת מותגים שאיכות המוצרים ברורה לצרכן, המשמעות של השוואת מחירים גדולה אף יותר, כל שיש לגולש לעשות הוא לחפש את החנות הקרובה לביתו המספקת את המחיר הטוב ביותר בתנאים הטובים ביותר. כאן נכנס נושא חשוב נוסף שלא נרחיב עליו והוא היכולת של החנות לייצר אמינות אצל הגולשים. כשאתם בונים ומעצבים תבנית עיצוב לרכיבת שטח, או בכלליות כל חנות מג'נטו המוכרת ציוד של ספורט אתגרי, נסו לייצר חוויה שתהיה לא פחות טובה מהחוויה של כניסה לחנות פיזית- בעזרת סרטונים ואודיו ניתן לעשות עבודה מעולה ולייצר את אווירת הריגוש והאקסטרים שהגולשים שלכם יאהבו להכנס אליה.נושא נוסף ואחרון שנדבר עליו- במכירת מותגים אפשרו לגולשים לחפש מותג ספציפי ומוצר ספציפי אותו הם מחפשים, בנוחות, בקלות ובפשטות- נושא זה יכול להגדיל את אחוז ההמרות בחנות שלכם (אחוז הרכישות) בצורה משמעותית.


לבעלי חנויות המתמחים במכירת מוצרים מעולם ספציפי המכירים היטב את קהל הלקוחות. לקנייה | לצפייה בתבנית


 

3. SNS Twen – חנות מג'נטו למוצרים משלימים לענפי הספורט

תבנית לחנות מוצרים משלימים לענפי הספורט
תבנית לחנות מוצרים משלימים לענפי הספורט

ישנן חנויות שמוכרות ציוד ומוצרי ספורט ממגוון ענפים. תבניות מג'נטו שכאלה צריכות לאפשר לסדר מדורים שונים בחנות, לאפשר סינון מתקדם וחכם, לאפשר לייצר אווירה שונה לכל ענף, צריכות לוודא שיחד עם כל הרצון להציג מגוון רב של מוצרים ממספר תחומים – יש לשמור על ניקיון, סדר וממשק שאינו עמוס לעין.

תבנית זו עושה עבודה טובה בסידור של מוצרי הספורט השונים באופן בו העין יכולה להתמצא היטב כמו כן, בשונה מחנויות אחרות, בתבנית זו יש מקום רב לטקסט כדי שהרוכשים יוכלו ללמוד עוד על המוצר והמותג אותו הם רוכשים, מעבר לפיצ'רים הרגילים של צפייה בתמונות והשוואת המחירים.


תבנית זו מתאימה לחנויות ספורט המוכרות מוצרי ספורט מגוונים מענפי ספורט שונים. לקנייה | לצפייה בתבנית


 

4. Athlete – חנות ספורט לכושר ואמנויות לחימה

תבנית מג'נטו לאתר מכירות לכושר ובריאות
תבנית מג'נטו לאתר מכירות לכושר ובריאות

תבנית עיצוב זו עושה שימוש בצבעים כהים ומייצרת אווירה דרמטית ואלגנטית. כיתוב לבן על רקע שחור הופך את העיצוב שלה לשונה מרוב האתרים אליהם תכנסו- יש שיאהבו ויש שלא, מה שבטוח יזכרו אתכם. השימוש בצבע במעבר עכבר בולט ומבליט עוד יותר את האזורים עליהם עבר הגולש מביתר תבניות העיצוב האחרות של מג'נטו. מעבר לכך, תבנית עיצוב זו מאורגנת היטב, המוצרים מוצגים בגדול, יש מודולים נוספים ל upsale, מידע נוסף על המוצר עולה על התמונה במעבר עכבר, היא נוחה וקלה לשימוש ויש בה מקדמי מכירה טובים.


תבנית זו מתאימה לחנויות ספורט, תזונה וכושר גופני. לקנייה | לצפייה בתבנית


 

5. Ovansport – תבנית לחנות ספורט יוקרתית וממותגת

עיצוב יוקרתי ואלגנטי לחנות ספורט
עיצוב יוקרתי ואלגנטי לחנות ספורט
אופן התצוגה בחנות ספורט ממותגת ויוקרתית
אופן התצוגה בחנות ספורט ממותגת ויוקרתית

תבנית מדהימה מכל כך הרבה בחינות. אם אתם זכיינים / בעלים של מותג על (סופרברנד) מעולם הספורט זו תבנית עיצוב מושלמת עבורכם שכן היא משדרת יוקרה ונותנת מקום למוצרים ולסטייל, היא מכילה מקדמי מכירות המוצגים בצורה אלגנטית, מודולים חכמים, מציגה וידאו, מכילה בלוג מותג ועוד.  עמודי המוצרים, עמודי הקטגוריות, הסרגל העליון- תבנית זו עוצבה ופותחה עם חשיבה ותכנון רב.


תבנית זו מתאימה לבעלי מותגי על בעולם הספורט שמעוניינים להשקיע בבנייה ואחזקה של חנות מג'נטו. לקנייה | לצפייה בתבנית


נכתב בשיתוף טל ליאור, מנהלת תוכן, שיווק ואסטרטגיה בגירית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *