מתכוננים לShopping IL- חגיגת הקניות הגדולה אונליין!

Shopping IL- חגיגה לחנויות E-commerece

החודש תערך בפעם השנייה יוזמה מבורכת מטעם Google הנקראת Shopping IL- Shopping IL אלו יומיים של סיילים אונליין (11-12.11) בהן החנויות המשתתפות במבצע צריכות להציע 10 מוצרים שיופיעו באתר ייעודי אותו מקימים גוגל, ובמחירים זולים במיוחד. גוגל, כמו גוגל, מעבירים רשימה מפורטת של הנחיות כיצד להשתתף במבצע ואנחנו בגירית אינטראקטיב ממשיכים את הפעילות וממנפים אותה כמובן גם בחנויות של לקוחותינו 🙂

קצת סטטיסטיקות משנה שעברה –

  • הגידול בתנועה ביחס ליום ממוצע עמד על: 445.69%!
  • הגידול במכירות ביחס ליום ממוצע עמד על: 1003.74%!!!
  • יחס ההמרה עלה ב- 1.62%!
  • אחוז פתיחת הדיוורים עלה ב 15%

ההכנות לפעילות נמשכות כחודשיים מראש, החל משלב האפיונים ותכנון שלל הפעילויות – on site ובמרחבי הרשת, דרך עבודת הקריאטיב, עיצוב ופיתוח, הוספת תשתית קידומית, בניית קמפיינים, תכנון פעילות ברשתות החברתיות ועוד, כהכנה לחגיגה וביום הסייל עצמו.

רצינו לשתף אתכם קצת בהכנות, מקווים שזה יעזור או לפחות יעניין.

על ההכנות ל Shopping IL-

התחלנו עם ניתוחי עומק של התנהגות הגולשים בחנות ומגמות באינטרנט

ניתחנו את המוצרים הנרכשים, המוצרים הרווחיים ביותר ביחס להשקעה, מוצרים מחופשים ביותר, ערוצי התנועה שהובילו להמרות בחצי שנה האחרונה (כולל ערוצים בסיוע), בחנו את הרווחיות של כל ערוץ תנועה, בחנו את התכנים שייצרו את האינג'ייג'מנט הגבוה ביותר ושהובילו להמרות, פילחנו קהלים שונים ועוד. נתונים רבים נוספים אנו מכירים כבר מהפעילות השוטפת. מה שנקרא Big Datta = Huge Success.

קביעת מוצרים לאתר הסייל ולחנות עצמה-

באתר הייעודי מותר לעלות עד 10 מוצרים בלבד אולם כפי שציינו לעיל, התנועה לחנויות גדלה בצורה משמעותית והשינויים וההכנות שבוצעו בחנויות של הלקוחות הן חלק קריטי בתוצאות הפעילות הכללית של המבצע- לכן אם אתם באמת רוצים למנף את עצמכם/ את הלקוחות שלכם- יש לבצע שינויים בחנות.

מתוך המידע שלמדנו החלטנו על המוצרים שיוצגו באתר של גוגל (חלון הראווה)- המוצרים הציגו מגוון פריטים, לקהלי יעד שונים, במחירים מצוינים במטרה להראות לגולשים ששווה גם "לקפוץ" לחנות שלנו. פרמטרים נוספים ששיחקו תפקיד הם- מותגים, עונה, טרנדיות ועוד.

עיצוב דף נחיתה ייעודי למבצע- 

במטרה למקסם את הפעילות של אותם יומים של חגיגות עיצבנו דף מבצע ייחודי באתר להגדלת אחוז המרות, אל הדף הזה הגיעו גולשים מאתר Shopping IL וכן תנועת גולשים בחנות עצמה. דוגמא לפיתוח בעמוד- מכל מוצר נוספה האפשרות לראות מוצרים נוספים מאוד ממוקדים (מעיל סופטשל קולומביה העביר למעילים נוספים של המותג קולומביה- כמה שיותר ממוקד וקרוב), פיתוח נוסף הוא של קרוסלת מוצרים נוספים שיכולים לעניין את הגולש.

טיפול בעמוד הבית-

עיצבנו באנר ראשי חגיגי שהפנה למבצע (בלונים וקונפטי שזזים- HTML), עיצבנו באנר צידי מתחלף, הוספנו קרוסלת מוצרים עם מדבקות המבצע (החומרים המצ"ב הם מההכנות ל Shopping IL 2015)

2015 Shopping IL slider + side banner
2015 Shopping IL slider + side banner

קמפייני דיוורים- 

כשבוע לפני המבצע שלחנו קמפיין דיוור מקדים וביום המבצע עצמו שלחנו דיוור נוסף להזכיר ללקוחות על החגיגות, שחס וחלילה לא יפספסו 😉

(החומרים המצ"ב הם מההכנות ל Shopping IL 2015)

newslatter_shoppingIL2
newslatter_shoppingIL2

קופי ועיצוב לניירת משלוחים לימי המבצע

כל החבילות שנשלחו מטעם החנות בימי המבצע היו חגיגיות ובהתאם לשפה של Shopping IL, הזמנו את הלקוחות החדשים לרכוש שוב בחנות ועם הנחה מסוימת.

פעולות נוספות שביצענו-

  • שכתוב תוכן ושיפור תמונות בכל דפי המוצר אשר השתתפו במבצע
  • פיתוחים נוספים למובייל.
  • עיצוב פוסטים לפייסבוק
  • עליה עם קמפיינים שונים, במדיות שונות, בסוגי תוכן שונים, בטרגוטים מגוונים.

לסיכום- 

כפי שראיתם התוצאות של הפעילות היו באמת מטורפות ואפילו קיבלנו דיווח מגוגל שהחנות שלנו היתה בין החנויות המובילות בתוצאות! כדי להגיע לתוצאות משמעותיות צריך לעבוד (ממש כמו שבריטני ספירס אמרה- you gotte work…)

לכל מי שמשתתף- אנחנו מאחלים בהצלחה!

לכל מי שלא משתתף- נשמח לעזור לקדם אתכם מול גוגל לחגיגה הבאה! 03-9177788

חומרים נוספים לדוגמה שהכנו ללקוחות-

Facebook Ad
Facebook Ad
Facebook Post
Facebook Post
קמפיין גוגל
  קמפיין גוגל
קמפיין גוגל
קמפיין גוגל
קמפיין גוגל
קמפיין גוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *