5 טיפים להבליט את הקמפיין שלכם בגוגל

המרחב הדיגיטלי קצת כמו העולם האמיתי – כלכלי לחלוטין וכולם רוצים נתח מהעוגה של קהלי הלקוחות השונים ולכן בדומה לרחוב האמיתי גם במרחב האינטרנט אנחנו מוצפים בפרסומות בכל מקום בו נגלוש , עם השנים המצב הולך ומחמיר כאשר עוד ועוד חברות מגלות את האינטרנט ומשקיעות מאמצים כדי לכבוש את עיניו וליבו של הגולש , מאחר וניתן כיום לפנות בצורות שונות לאוכלוסיות רלוונטית השיווק נראה מעט פחות אגרסיבי מהמרחב המציאותי אך גם הוא מתקרב בצעדי ענק להיות בלתי נסבל , אנחנו מצד שני כאנשי שיווק צריכים להפעיל את הראש ולהשקיע מאמצים בכדי להבליט את הקמפיין שלכם בגוגל – כלומר שישימו לב אלינו ולא סתם אלא אוכלוסיות רלוונטיות בלבד.

מרוב שיש פרסומות ברשת אנחנו כלל לא שמים לב אליהם אלא רק לאילו שבולטים בייחודיות שלהם , איך עושים זאת? – 5 טיפים להבליט קמפיין בגוגל:

1. צרו שכבות פרסום – אל תסמכו על קמפיין יחיד

לפעמים קמפיינים לא מצליחים כפי שציפיתם אך זה כלל לא אומר שלא ניתן לשפר את הקמפיין ולנצל אותו בדרכים שונות וניתן להרוויח גם מקמפיינים כושלים על ידי שתפצלו את השקעתכם בכמה מקומות שונים , אם ברצונכם לשתף דבר מה והגולשים בוחרים לא לשתף תוכלו עדיין לפרסם ולגרום לשיתופים על ידי שותפויות עם אתרים או שימוש בכלי outbrian ואחרים.

לפרסם בכמה שיטות במקביל למלוא האפקטיביות
לפרסם בכמה שיטות במקביל למלוא האפקטיביות

עשו בקמפיין פרסומי בדיוק כפי שהייתם עושים עם תיק ההשקעות שלכם , הגנו על עצמכם מסיכונים וודאו שיהיה הצלחה גם אם היא חלקית בלבד וזהו אילו שיטות עובדות והעבירו תקציבים בהתאם , שימו לב שהקמפיינים שלכם שומרים על מיתוג או על מסר אחר שתרצו להעביר כך לדוגמה ניתן לקדם אירוע או תוכן מסוים וגם אם הוא יכשל עדיין כספכם לא ירד לטמיון מאחר והתנועה לאתר וההשפעה על המיתוג קיימת תמיד.

2. נצלו הזדמנויות

במציאות יש לנו היזדמנויות מעטות בלבד להגדיל את העסק מאחר ואנחנו תלויי מיקום וכמובן גם לא מוכנים לקראת ההזדמנות שנופלת עלינו , באינטרנט הדברים שונים ומאחר ואיננו תלויי מיקום וניתן לנו האפשרות להערך ולהתכונן בהתאם אנחנו יכולים לנצל היזדמנויות שונות להתפתחות של העסק שלנו , שיווק יכול להתבטא באין ספור דרכים , כאשר לוקחים לדוגמה את האפשרות לשווק מוצרים עונתיים או מוצרי חג חשוב מאוד לזהות הזדמנות זו בטרם היא הגיעה.

3. פרסמו תוכן במיקומים שונים

המרדף אחר האתרים הגדולים לכתבות שיווקיות ושיתופי פעולה יקרים אינם בהכרח מוצדקים לכל עסק וייתכן שעדיף לכם לפרסם תוכן במספר אתרים בינוניים ואף קטנים שעונים בצורה טובה יותר לתחומי העיסוק ולקהל היעד שלכם , נסו לשלב בין השניים ולנצל את תקציב השיווק שלכם על אתרים גדולים לצד אתרים בינוניים כדי לכסות כמה שיותר נישות ותחומי עניין שיכולים לעניין את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

4. זהו את קהל היעד שלכם

ללקוחות שלכם לא אכפת מכם או מהמותג אותו אתם משווקים , תכלס אכפת להם רק מעצמם וטבעי שכך – האינטרנט בוגדני מאוד ורק אם תספקו מענה מלא לדרישות הלקוחות שהם יחזרו שוב ושוב לצרוך באתר שלכם , ביכולתכם לפתות אותם לחזור באמצעות מחיר , בסקרנות ובדרכים אחרות אבל עליכם לזהות מה מעניין אותם ואיך מושכים אותם לאתר ולאחר מכן להשארת פרטים ורכישות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק שירותים או מוצרים באינטרנט מתבסס על צרכיהם של הגולשים ופניה אישית אליהם עם מענה לדאגות אלו , כאשר ממלאים את הצורך של הגולש נהנים מקהל נאמן ועקבי.

5. זיכרו את הזמנים

קמפיין תוכן תלוי בזמנים חשוב להשים דגש על עמידה בזמנים כדי לשמור על אפקטיביות
קמפיין תוכן תלוי בזמנים חשוב להשים דגש על עמידה בזמנים כדי לשמור על אפקטיביות

בשיווק על ידי תוכן לזמן אין משמעות רצינית אבל אם לא מתחילים קמפיין בזמן ניתן להפסיד את כל האפקטיביות שהקמפיין היה יכול להביא , לדוגמה חברה שעוסקת במכירות של מוצרי שטח שמתאימים גם לחיילים ומעוניינת לפנות לחיילים לקראת גיוסם לצבא – עליה להערך בהתאם ולהעלות חודש קודם לגיוס קמפיין ממוקד , במידה והקמפיין יעלה בקירוב ליום הגויס המפרסם יהנה מרכישות אבל האפקטיביות של הקמפיין תרד משמעותית.

כדי לעמוד ביעדים אלו תמיד חשוב להקדים את תכנון הקמפיין זמן רב לפני הדד ליין בצורה שגם אם יהיו עיכובים הקמפיין יצא לדרך בזמן ויכניס את מלוא הפוטנציאל הנדרש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *