תבניות מג'נטו 1 אלגנטיות לחנויות אופנה

בחירה מתוך תבניות מג'נטו יכולה להיות מעט מתישה כיוון שמדובר במהלך קריטי וישנו מבחר עצום של תבניות לבחור מהן. השלב הזה יכול להיות קריטי אף יותר, כשמדובר בחנות אופנה, כשהדרישה ממכם כמנהלי השיווק והמכירות להציג את המוצרים במגוון דרכים אשר יגרמו לרוכשת להרגיש בטוחה, "קרובה" לבגד, ולייצר בה את החשק לרכוש את המוצר. ישנן תבניות שיודעות טוב מאוד איך לעשות את זה וישנן תבניות שפחות. בכל מקרה, מרבית העסקים דורשים תוספות ושיפורים ואכן ניתן להוסיף פיצ'רים "מיוחדים" בכדי להעשיר את חווית הרכישה בחנות שלכם וכמובן כך להגדיל את המכירות €€€

עיצוב אלגנטי וחכם, שמעביר את שפת ואווירת המותג על הגולשים באתר יתמוך במותג שלכם ובמכירות אונליין.

במאמר הבא אספנו עבורכם מספר תבניות עיצוב שלדעתנו מהווים מצע נוח להתחיל ממנו ולבצע בו התאמה אישית של המותג שלכם, עבור אתרי אופנה המבוססים על מג'נטו.

1. Owlshop – תבנית קלאסית לחנויות אופנה ממותגות

 

תבנית עיצוב מג'נטו - מותאמת למותגי אופנה
תבנית עיצוב מג'נטו – מותאמת למותגי אופנה

צריך מעט אומץ להעלות אתר המעוצב בפשטות כמו בתבנית זו , מדובר באחת מתבניות העיצוב הנקיות והפשוטות ביותר לחנויות אופנה, וכאשר עושים בה שינויים ניתן להגיע איתה לרמת גימור גבוהה במיוחד, בעוד במבט ראשון האתר נראה כמעט ריק לחלוטין, בגלילה למטה נגלים לעינינו גלריה פשוטה לשימוש המאפשרת לנו להציג בה פריטי לבוש חדשים או מבצעים, תבנית אלגנטית זו ממשיכה להציג את פריטי הלבוש בפשטות רבה גם בתוך עמודים פנימיים באתר, והניווט הפשוט לצד קווים נקיים מאפשרים נוחות וחוויה נעימה בכל חלקי האתר.

עיצוב זה מיועד לחברות גדולות ורשתות אופנה, בעלות מותג חזק והשראתי, הרוצות באתר יעיל ובעל פוטנציאל מכירה גבוהה, כמו כן תבנית זו מיועדת לאנשי עסקים הרוצים להצטייר כבעלי מותג עצמתי ו High End.

לצפיה בתבנית | לרכישה


2. Royaler – תבנית לחנות אופנה לנשים 

 

תבנית לחנות אופנה מושכת על בסיס מג'נטו
תבנית לחנות אופנה מושכת על בסיס מג'נטו

חנות למכירת מוצרים נשיים תשמח לעשות שימוש בתבנית נשית זו המשתמשת בצבעים רכים ומציגה לגולשות מקדמי מכירות שונים שיעזרו ללקוחות שלכן לרכוש פריטים נוספים באתר. חווית השימוש באתר מצוינת והנגישות של הקטגוריות והמוצרים מכל מקום מסייעת לגולשות להתמצא ולהגיע לכל מוצר שרק תרצנה, במגוון דרכים שונות- עובדה שתורמת להגדלת סלי הרכישה והמכירות בכלליות. כמו כן, השימוש באמצעים ויזואלים רבים אך פשוטים בתבנית חנות זו תורמים לכך שבמקום תבנית אפורה שיכלה להיות משעממת תקבלו חנות אופנה צבעונית ושמחה (אגב, גם לצבעים יש קשר למצב נפשי ולמצב נפשי יש קשר למכירות). חנות זו מתוכננת בצורה נפלאה והיא מהווה דוגמה מצוינת לשילוב של צבע ופרקטיקה.

תבנית זו מיועדת לבעלי חנויות הפונות לקהל יעד נשי. לצפיה בתבנית | לרכישה


3. GentShop – חנות גברית צפופה אך אלגנטית

 

תבנית אופנה צפוף וגברי למערכת מג'נטו
תבנית אופנה צפוף וגברי למערכת מג'נטו

בעוד נשים אוהבות אתרים בצבעוניות מסוימת, לרוב תבניות המשתמשות בצבעים בהירים, ומחפשות מאפיינים מסוימים כשהן בוחנות מוצרים, ונעזרות במקדמי מכירות המועדפים על ידם, קהל יעד גברי מעדיף אתרי אופנה "רציניים" יותר, הם פונקציונאלים ומחפשים אתרי אופנה אשר מציגים להם את הבגד במרכז, הם אוהבים להשוות ומאוד "חדורי מטרה" ולא מונעי חווית קניה.

הייחודיות בתבנית זו מתבטאת בגודל הצגת המוצרים ובאופן בה היא מנווטת את הגולש באתר- מקלה עליהם למצוא מוצרים, לבחון אותם ולהגיע אל הקופה. המראה מעט כבד אבל נוחות השימוש הופכת את תבנית החנות הזאת לתבנית חנות אופנה מצוינת לקהל יעד גברי. לצפיה בתבנית | לרכישה


4. Simplicity – תבנית מג'נטו מעולה לנשים ונערות

 

צבעי ומאפייני התבנית מג'נטו מותאם לילדות ונערות
צבעי ומאפייני התבנית מג'נטו מותאם לילדות ונערות

הילדות של היום רוכשות הכל באינטרנט, ולמרות שישראל היא מדינה המורכבת מאוכלוסיה חשדנית יותר, היא מאמצת טרנדים בסופו של דבר. אחת הנישות הרווחיות שצומחות באירופה וארצות הברית הם חנויות וירטואליות המוכרות מוצרים לילדות ונערות. כאשר פונים לקהל צעיר יש משמעות רבה לשימוש בתבנית בעיצוב מודרני ועדכני, המיתוג של החנות צעיר להיות בשפה צעירה ומושכת, ישנה חשיבות להתעדכנות טכנולוגית המאפיינת את הפ'יצרים השיווקיים של התבנית וכמובן, ותקף לכל תבנית חנות מג'נטו ובכלל- נוחות השימוש באתר. בשונה מהמראה העדין של תבנית זו כפי שהיא מוצגת כאן, במעבר על תמונות, אייקונים ומוצרים הכל משתנה וזז וקופצני- מושך את הגולשים הצעירים ו"חסרי הסבלנות" להכנס למוצרים, למבצעים ולפרטים נוספים. לאחר מכן, המשך הרכישה נהיה מסודר ופשוט להשלמת הרכישה.

תבנית מיוחדות זו מתאימה לחנויות הפונות לקהלים צעיר, עם דגש על נשים צעירות. לצפיה בתבנית | לרכישה


5. Butterfly – תבנית עיצוב ליבואני נעליים ולחנויות

 

תבנית פרקטית וייחודית לספקים גדולים ולמוצרים דומים
תבנית פרקטית וייחודית לספקים גדולים ולמוצרים דומים

לא כל סוגי העסקים מסוגלים להתמודד עם טרנד המכירות באינטרנט באותה צורה. תחום ההנעלה למשל, מתקשה במידת מה ביכולת המכירה של מגוון מוצרי ומותגי החנות שהרי מגוון הנעליים הוא ענק וההבדלים בין נעל לנעל לעיתים אינם משמעותיים (או לפחות כך תופס זאת הצרכן)  ולכן קשה להציע מבחר גדול של נעליים אונליין, כפי שניתן להציגן בחנויות הפיזיות. צריך להיות יצירתיים במיוחד בשביל להצליח לעניין את הגולשים במגוון נעליים נרחב ותבנית זו מייצגת דוגמה נפלאה לכיצד ניתן לעשות זאת בצורה נוחה וקלילה. כדי להבין את המשמעות ואת ההבדל בין תבנית זו לתבניות מג'נטו סטנדרטיות אנחנו מצרפים עוד 2 תמונות נוספות.

  • שימו לב אופן בו ניתן לבחור מבין מבחר ענק של נעליים ולהציג את המוצר בפחות מעשירית השניה , והאופן בו ניתן להשלים רכישה במספר קליקים בודדים.
בחירה של הנעל מתוך מדף הנעליים מוצגת כראוי
בחירה של הנעל מתוך מדף הנעליים מוצגת כראוי
  •  גם לאחר שנכנסו לבחור דגש של נעל נרצה לראות איך הנעל הנחבר נראה בשלל צבעים ודוגמאות כדי להחליט מהו הצבע המועדף עלינו.
אופן המיון של צבעי ומאפייני הנעל בתבנית זו
אופן המיון של צבעי ומאפייני הנעל בתבנית זו

חשוב להבין שאתר מסוג זה מתאים ליבואנים מכל קשת המוצרים ולא רק נעליים אם כי אי ספק שזהו מענה כמעט מושלם לאופי המכירות הייחודי באופנת הנעליים. לצפיה בתבנית | לרכישה


 

6. Be Jewelry – תבנית מג'נטו לחנות תכשיטים יוקרתית

 

מראה אלגנטי ויוקרתי לאתר מגנטו לתכשיטים
מראה אלגנטי ויוקרתי לאתר מגנטו לתכשיטים

כאשר מוכרים תכשיטים יש משמעות לאיכות ופחות לכמות ולכן הניקיון העיצובי והתכשיט עצמו צריכים להיות מרכז העניינים. התבנית המוצגת מעלה מחלקת את המוצרים לקטגוריות השונות, לנוחיות הגולשות, ומציגה בכל קטגוריה תכשיט בודד נבחר וגדול. גם כשנכנסים פנימה גודל המוצר ואיכות התמונה אינם נפגעים, כמו כן תוכלו למצוא סרגל סינון בעיצוב שאינו אופייני לתבניות המג'נטו הבסיסיות. הצבעים בתבנית, בשילוב העיצוב המינימליסטי, תומכים במכירת מוצרים יוקרתיים וביצירת אוירה של חנות שאינה נופלת על החנויות בשדרות היוקרתיות, ברחובות היוקרתיים, בערים הגדולות, עיצוב זה משרה בטחון על הגולש שאמור להפקיד בידכם לעיתים גם אלפי דולרים. נושא אחד שהיה לנו מאוד חסר הוא היכולת להוסיף תעודות ומסמכים לכל מוצר- עניין שניתן לסדר בעזרת פיתוח ע"י חברה המוכשרת לכך וחכמה מספיק לאפיין עבורכם. כמו כן היינו מסדרים קצת את העיצוב של הסרגל העליון, אבל זה אנחנו. תבנית זו מכילה גם בלוג, כחברה לקידום וצמיחה של מותגים ברשת, נמליץ מאוד להיעזר באסטרטגיות שיווק תוכן ולבנות סיפור למוצרים שלכם, בייחוד כשמדובר במכירת מוצרי יוקרה.

לצפיה בתבנית | לרכישה

נשמח לעזור בבחירתה של התבנית הנכונה עבורכם ופיתוח בהתאמה לצורכיכם. אנו בגירית מציעים לכם צוות מקצועי של אנשי שיווק ואסטרטגיה, אנשי תוכן, קריאטיב, עיצוב, פיתוח ואנליזה. בחירה במג'נטו היא בחירה במערכת הטובה והחכמה ביותר שיש בשוק, אל תעשו זאת לבד.

לעזרה ויעוץ בבניית אתר מג'נטו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *